Endast vitt eller gult i parkeringsljuset, vet att många jänkebilar haft trubbel med det där. Åt sidorna (positionsljus) skall dock vara orange...
Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)