HAHA stackars dig fordesci, lida av sån grov avensjuka måste vara jobbigt som attan?
Jag kan ta kritik, men ditt inlägg var totalt meningslöst för du berättade exakt hur jä*laavensjuk du är!
Anser inte att jag är bäst i världen på allt, men jag skulle nog vilja påstå att jag är en utav dem bättre-bästa 15-16åringarna, för som du,ni nämner själv så satt ni ju själv å trimma moppen i den åldern fortfarande;)
Som sagt portat cyllar på mopeder gjorde man när man var 12-13år:P blev några som fick sätta livet till men sen så visste man hur det funka:) Man lär sig av sina misstag och testning!?
Och vid 13-14 så började jag med fyrtaktare vilket jag insåg ganska snart att det var mkt roligare

Så satt man ju och portade toppen, svetsa upp en kamaxel så man fick fila till så man fick lite bättre lyft och duration, sen ville man ju ha högre komp och då byggde jag 2st egena hk kolvar som hade svin hög dome(högre än alla andra som gick att köpa) då jag gillar att vara lite extrem som ni kanske märkt
Svarvade ner oljekastre samt svängshjul för att få lite mindre roterande massa, byggde eget effekt rör osv osv osv..
Ja och som ni alla vet så tröttnar man ju på effekten till slut och i samma veva som polarn var i USA så hittade han den lilla gulliga Skovvel kompressorn till mig!
Så lite på den vägen är det

Jag är jävligt sugen på att bygga en egen topp till fiddyn oxå!
För kina 2ventils topparna är så jävla kassa, dem har liksom nästan 90graders hemi ställning vilket blir alldeless för mycket för att få det optimalt! 90graders hemi ställning har bara utpräglade arbets maskiner eller typ Triumph på 30-40talet:P
Så bygga en topp med 4ventiler med typ 35-45graders hemi ställning för att få det mer optimalt.
typ 2st 24mm insug och 2st 19mm avgas och antingen köra DOHC (blir lite mer jobb och uträkningar) eller om man kör med SOHC och "dubbel vippor"...
By the way, Fick mejl av BOMBER MAGAZINE för några veckor sedan om dem kunde få göra ett repotage om bygget när den är klar:D
Tackar för alla kommentarer, gör det sjukt mkt roligare att hålla på!!!
EDIT:
Någon som möjligt vis känner någon som har en CNC fräs eller vill sponsra med att fräsa ut min remskiva ?