3227
Sök

behöver riktigt seriös hjälp med min calibra av någon som är riktigt grym på bilar! HJÄLP!

248 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare
har förmodligen ett riktigt stort problem med min calibra men har inte råd att lämna in den på felsökning, så tänkte om någon vänlig själ här skulle kunna tänka sig att ventilera lite ideer om vad det kan vara, blir nog för mycket att skriva på forumet så tror att msn blir det lättaste, Boy_2u87@hotmail.com
riktigt tacksam för all hjälp jag kan få!
/marcus

Gammelbilsnörd
450 Inlägg
3 april 2008
JinXr2 skrev:
har förmodligen ett riktigt stort problem med min calibra men har inte råd att lämna in den på felsökning, så tänkte om någon vänlig själ här skulle kunna tänka sig att ventilera lite ideer om vad det kan vara, blir nog för mycket att skriva på forumet så tror att msn blir det lättaste, Boy_2u87@hotmail.com
riktigt tacksam för all hjälp jag kan få!
/marcus

Är nog ändå lättare att få hjälp om du iaf beskriver med några ord vilka bekymmer du har...Elfel? Vxl fel? Insprut??
RIC

10 287 Inlägg
3 april 2008
Tråd låst. Beskriv problemet och ventilera det här eller kör det helt och hållet på msn.
Forumet är till för ömsesidig kunskapsöverföring.

Göran
Moderator

P.S Om Marcus ändrar sig och vill beskriva det här på forumet - med en bättre ändrad rubrik - så kan han pm:a mig så kan jag låsa upp tråden åt honom om han vill slippa skriva en ny från scratch

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Sök