31 mars 2008
Trådstartare
HAr ett jäkla problem som jag nte fattar mig på..
Polaren köpte en Grundig härom veckan..
Problemet är det att den slocknar i display, hackar i ljudet.
Första tanken var strömtillförseln.. Men icke då.
Satte i orginalstereon igen funka hur bra som helst.
Åkte tillbaka dit han köpt den. Satte i den i deras demo ställ. Funka klockrent..
Nån som vet vad problemet kan vara??