Children-Of-Bodom skrev:antingen köper du ISO kontakter eller så häxkopplar du Föresten ? Fick du med kablarna till stereon ??Så du inte menar att kontakten ska in i cdn ?
Swedenrockers skrev:Ellertz skrev:hehe yess ! då blire spännande och se om bakhögtalarna funkar, gjorde ju nöämligen inte de när gamla stereon satt där 50 spänn på att de inte gör det om det är till S6:an. De brukar ha aktiva högtalare bak, speciellt importlik. Köp en adapter.
Ellertz skrev:hehe yess ! då blire spännande och se om bakhögtalarna funkar, gjorde ju nöämligen inte de när gamla stereon satt där
Sharky skrev:Ellertz har "orginal Bose ljud" vilket brukar betyda högtalare med inbyggda slutsteg./Göran
Ellertz skrev:ja fattar noll ja.. :S hur får ja de bakre att funka som ?