1 april 2008
Trådstartare
Jag ska fixa elsystemet i ett par bilar och tänkte att jag skulle passa på att gå upp en eller ett par dimensioner i kabelarea. Men jag skulle vilja följa original-elschemat när det gäller färgkodningen.
Har inte hittat någon som säljer brun, grått och vitt än (för inomhusbruk finns dom ju)
Svart, Röd, Gul, Grön, Blå finns på Biltema/Elfa så dessa färger är redan klara.
Får kanske ta till sprayburken? Eller täcka kabeln med krympslang av rätt färg.
Iaf. Jag är öppen för förslag? Någon som vet någon som säljer rkub-kablage i udda färger?
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)