2 april 2008
Trådstartare
Då jag är lite okunnig vad gäller rörramar så tänkte jag att jag skulle skapa en forumtråd angåede det istället. Det jag undrar över är om det är svårt klurigt att kapa ur innerskärmar och sånt framtill och bygga rörram istället? Sen en till fråga är om man egentligen tjänar så mycket vikt på det så att det är värt det?