4142
Sök

Inredning och tak i orange?

64 Inlägg
2 april 2008
Trådstartare
#1
Hej på er. Jag har tänkt lacka om inredningsdetaljer och klä om taket i orange i min 940.

Allt är svart nu, helskin stolar i svart, hela instrumentbrädan svart mm. Skulle det passa med orange tak och plast detaljer? Vad i inredningen är snyggt att lacka? förslag?

Vill veta om nån klätt om tak och vad ni tycker om allt detta?

///Clasén
Senast redigerat av Clasen (2 april 2008)

Ride It Like You Stole It!!!

64 Inlägg
2 april 2008
Trådstartare
#2
Okej. Vad tycker du om taket? svart?

Vad tror du om vitt istället för orange?


///Clasén

Ride It Like You Stole It!!!

Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
3 585 Inlägg
64 Inlägg
2 april 2008
Trådstartare
#4
Ser bra ut, men hur skulle det va med taket i orange?   


///Clasén

Ride It Like You Stole It!!!

8 156 Inlägg
2 april 2008
#5
Orange tak skulle bli lite för extremt. Kanske svart tak med en eller ett par orangea ränder?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

64 Inlägg
2 april 2008
Trådstartare
#6
Okej, jag ska nog testa photoshoppa lite o se hur det skulle bli smile

Vill du se bilderna sen och ge förslag och komentarer?


///Clasén

Ride It Like You Stole It!!!

64 Inlägg
2 april 2008
Trådstartare
#7
Här är några hastigt gjorda bilder.



https://www1.garaget.org/gallery/archive/76602/302380_zi5vs1.jpg
Svart med ränder



https://www1.garaget.org/gallery/archive/76602/302387_5sm7n0.jpg
orange tak



https://www1.garaget.org/gallery/archive/76602/302390_7526i1.jpg
orange panel

Glömde göra mittkonsollen vid växelspaken och stereo fack mm. som inte är monterade på bild.


///Clasén

Ride It Like You Stole It!!!

Bilvårdstekniker
766 Inlägg
2 april 2008
#8
Taket i orange tror jag inte alls på, men helsvart funkar i alla lägen smile
Men panelerna du funderar på att lacka tycker jag helt klart du kan genomföra!

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se

64 Inlägg
2 april 2008
Trådstartare
#9
Okej smile  men jag vill ha taket lite unikt tongue

///Clasén

Ride It Like You Stole It!!!

Bilvårdstekniker
766 Inlägg
2 april 2008
#10
Clasen skrev:
Okej smile  men jag vill ha taket lite unikt tongue

///Clasén

Finns inga andra alternativ du funderat på då?

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se

8 156 Inlägg
2 april 2008
#11
Längsgående stripes kanske blir snyggare? (Fast svårare att fixa?)

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

64 Inlägg
2 april 2008
Trådstartare
#12
Eller nån symbol, fast stripes tyckte jag blev snyggt tongue

Men kanske svart tyg med oranga dioder i taket?


///Clasén

Ride It Like You Stole It!!!


Sök