5047
Sök

Rca 90 graders?

XBL: FOR mxHOLGE
93 Inlägg
2 april 2008
Trådstartare
#1
Tjena allt gött folk!

Jag undrar om det finns 90 graders lågnivå anslutningar. Jag skulle behöva det för det är så förbannat trångt bakom huvudenheten och plast väggen. Får nästan vålda in den lite lätt så den får perfekt passform i facket.

Har 3 lågnivå kablar inkopplade (2steg + cd växlare)

Hade varit perfekt med 90 graders hona-hane anslutningar, för jag tänker inte byta ut kablarna. Har provat googla lite utan resultat. Hörde att det kan vara platt-tv tillbehör? Tänker inte ta fram sticksågen (luftdriven) i onödan o förstöra bilen invändigt sad

1 892 Inlägg
2 april 2008
#2
http://www.biltema.se/Archive/Product_images/35/Large/35-783_l.jpg
Såna?? finns på biltema om det lockar big_smile    Pris  34.90/ St
http://www.biltema.se/products/product. … emId=78716
Senast redigerat av krutmats (2 april 2008)


1 892 Inlägg
2 april 2008
#3
http://www.mds.se/archive/productimages/large/99527.jpg
Jag skulle satsa på dessa  från MDS då det känns lite mer kvalité   Pris:  99:- / St
http://www.mds.se/products/styling_twoc … emId=25104
Senast redigerat av krutmats (2 april 2008)


XBL: FOR mxHOLGE
93 Inlägg
2 april 2008
Trådstartare
#4
KANOON! tack för hjälpen...
satsar nog på dom dyra med tanke på vad allt annat kostar smile kanske biltemas till cd-växlarn..kör mest på minnet ändå smile

1 892 Inlägg
2 april 2008
#5
Hunter skrev:
KANOON! tack för hjälpen...
satsar nog på dom dyra med tanke på vad allt annat kostar smile kanske biltemas till cd-växlarn..kör mest på minnet ändå smile

Helt rätt, skulle också satsa på de lite dyrare...
smile vad ska du köra för steg o basar?? Mvh/ Englund


XBL: FOR mxHOLGE
93 Inlägg
2 april 2008
Trådstartare
#6
smile jag har redan ljud i bilen.
kolla mitt garage vettu smile


Sök