5045
Sök

Frågor om koppling av Mutant stereo och hjälp med lådvolym

655 Inlägg
2 april 2008
Trådstartare
#1
Hej ! Har ett mutant 300x.4 slutsteg! Och till det har ja två st mutant 12" 1207x basar! Måste man brygga slutsteget för att ha dom basarna inkopplade på slutsteget ?

Och vad ska jag ha för volym i baslådan till basarna! mvh andreas


RM-operatör
667 Inlägg
2 april 2008
#2
Enligt Mutant så ska varje bas ha 1,22 kubikfot = 34,54655 liter = ~35 liter

Och till nästa gång,skriv en bättre rubrik för tusan.
Något i stil med "Tips på låda till Mutant MT1207X" eller liknande.
Senast redigerat av ShyGuy (2 april 2008)


RM-operatör
667 Inlägg
2 april 2008
#3
Missade din första fråga om kopplandet där.
Du måste inte, men jag skulle ha gjort det. Helt enkelt för att du får mer kraft att driva basarna med.



Sök