Sandtler har grymt många knoppar från både Momo och Sparco, Inget jävla bling bling utan rena och snygga.
Skickar med en bild, eftersom man inte kunde länka till just den sidan!
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/22880/302771_eei8r6.jpg]()
Momo knoppar
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/22880/302777_dvtv2n.jpg]()
Sparco Knoppar
Senast redigerat av Streammen (2 april 2008)
Varför ska man alltid behöva hålla 5-56burken rakt för att något ska komma!!? CRC uppfinn något bättre!