2 april 2008
Trådstartare
På Fredag ska jag plocka ur det ena av mina slutsteg för jag ska göra mig av med bilen. Vi har kommit överens om att jag ska plocka bort ett av mina slutsteg och jag är osäker på vilket.
Det ena är kopplat till basen och är ett MDS Class D Monoblock på 1200w.
Det andra är kopplat till mellanregistren och jag vet inte vad det är för märke i skrivandes stund.
Jag ska endast driva 2 st 6x9 på steget. Jag inser att mina fråga är ganska beroende på vad det "okända" steget är för märke och modell. Men helt spontant. Vilket skulle ni behålla?
Och är det någon som vet ungefärligt värde på MDS steget?