Vad för låda ska det vara, bandpass,sluten eller portad?
Det glas du skall försöka få tag i om du nu vill ha glas är lamellglas. Dessa har en genomskinlig plastfilm mellan sig och det är 2 glasskivor som är ihoplimmade (enkelt förklarat.)
Detta gör att även om den skulle gå sönder så blir det enbart en spricka.
Att välja härdat kan vara bra, men får det härdade en smäll på kanten så kommer du ha miljoner små glasbitar överallt.
Att använda macrolon (vet ej stavning) funkar, ganska reptåligt, segt och hårt, men svindyrt.
I Saaben har jag Macrolon, i Audin har jag glas.
Senast redigerat av TT-Avant (4 april 2008)