Hej.. ibland när jag stänger av tändningen och ljuset på bilen så fortsätter parkeringsljuset,baklamporna,nrplåtsbelysning och hastighetsmätar ljus att lysa:S när de har lyst har jag testat att koppla ur tändnings låset och lampspaken men de lyser fortfarande!! händer inte varje gång att de blir så men ofta.. när de händer brukar de hjälpa att vrida på nycklen fram och tillbacka några tusen gånger.... vad kan vara fel