Lambodörrar från ebay

criller Aktiv Medlem
4 april 2008 · 1 303 Inlägg

Kollade lite på ebay och ett par lambodörrar till min bil skulle gå på totalt med frakt ca 3000

Detta är ju snuskigt billigt. big_smile

I sverige går dom la på mellan 10 - 15.000 ??


Om man är sugen nu eller...frågan är ju ska man beställa dessa?

Mvh Christian
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
4 april 2008 · 2 258 Inlägg

tveksamt om de är godkända för besiktning.. Plus om kvaliten är nått att ha

Sump Runk Rätt O Slätt!
LillNaisarn
4 april 2008 ·

criller skrev:
Kollade lite på ebay och ett par lambodörrar till min bil skulle gå på totalt med frakt ca 3000

Detta är ju snuskigt billigt. big_smile

I sverige går dom la på mellan 10 - 15.000 ??


Om man är sugen nu eller...frågan är ju ska man beställa dessa?

Dom på ebay för 3000:- är rip-off dom för 10 - 15 000:- som säljes i Sverige är från tex AUTOLÖC eller LSD och är helt annan kvallite än rip-off.

criller Aktiv Medlem
4 april 2008 · 1 303 Inlägg

LillNaisarn skrev:

criller skrev:
Kollade lite på ebay och ett par lambodörrar till min bil skulle gå på totalt med frakt ca 3000

Detta är ju snuskigt billigt. big_smile

I sverige går dom la på mellan 10 - 15.000 ??


Om man är sugen nu eller...frågan är ju ska man beställa dessa?

Dom på ebay för 3000:- är rip-off dom för 10 - 15 000:- som säljes i Sverige är från tex AUTOLÖC eller LSD och är helt annan kvallite än rip-off.

Jo sant...Men funkar det bara så skit samma.

Vadå bes gnäller dom på lambodörrar???

Mvh Christian
Kornz Solfilmsmontör
4 april 2008 · 947 Inlägg

Det går att hitta universiella "lambo" gång järn med dämpare och allt som håller hyffsad kvalite för 5000:- istället för att satsa på något som kostar 10-15 tusen. Sen de för 3000:- funkar säkert också, det är nog inget som man vågar svara på förrens man provat.

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.
Mortalis VW-nörd?
4 april 2008 · 4 332 Inlägg

mm fått erbjudanden om de där för 5000kr också å frågat mig om de e nåt å ha. Vore ju snyggt med fyradörrars golf me lambodörrar tongue heh

LillNaisarn
4 april 2008 ·

criller skrev:
Jo sant...Men funkar det bara så skit samma.

Vadå bes gnäller dom på lambodörrar???

Funka lär det göra, jag menade bara på att man ska inte jämnföra billiga kopior med dyrare bättre märken

Ang bes med lambo dörrar så är det bara att använda sökfunktionen det finns flera trådar där det tas upp.

SAAB_4ever
4 april 2008 · 767 Inlägg

www.Xmotos.se har för 3000:- sen kan du välja att dom skall installera de åt dig så kostar de 7000:- typ

Saab- se alla avundsjuka blickar
www.Rushracing.se
Saab 9-3 Turbo X "Turbo X" (2008)
Saab 9-3 SC "2.0T XWD Aero" (2009)
criller Aktiv Medlem
4 april 2008 · 1 303 Inlägg

SAAB_4ever skrev:
www.Xmotos.se har för 3000:- sen kan du välja att dom skall installera de åt dig så kostar de 7000:- typ

Ja de va ju billigt men jag vill ha 70 graders och modellanpassat smile

Mvh Christian
jonaz Stolt Brynäsare :)
4 april 2008 · 135 Inlägg

jag har åkt genom besiktningen med lambo och har flertal kompisar som gjort likadant, så det verkar som att man ska hitta rätt station bara!

Tiger1978 Fattig student
4 april 2008 · 1 282 Inlägg

Lambo dörrar e ju rätt coolt men jag vill ha suicide-doors istället..
Rockar ju lätt hådare men var hittar man såna
Sorry o.t.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..
Volkswagen Scirocco gt2 "Hulken" (1992)
criller Aktiv Medlem
4 april 2008 · 1 303 Inlägg

Tiger1978 skrev:
Lambo dörrar e ju rätt coolt men jag vill ha suicide-doors istället..
Rockar ju lätt hådare men var hittar man såna
Sorry o.t.

inte lagliga i sverige..läste någon tråd här på gorg men hittar inte den igen.

Mvh Christian
criller Aktiv Medlem
4 april 2008 · 1 303 Inlägg

jonaz skrev:
jag har åkt genom besiktningen med lambo och har flertal kompisar som gjort likadant, så det verkar som att man ska hitta rätt station bara!

mjo men orka åka runt på en massa olika...men vad är det som är så farligt?? dom ramlar ju inte bort direkt haha big_smile

Mvh Christian
jonaz Stolt Brynäsare :)
5 april 2008 · 135 Inlägg

criller skrev:

jonaz skrev:
jag har åkt genom besiktningen med lambo och har flertal kompisar som gjort likadant, så det verkar som att man ska hitta rätt station bara!

mjo men orka åka runt på en massa olika...men vad är det som är så farligt?? dom ramlar ju inte bort direkt haha big_smile

Klart du inte ska åka runt till olika... då du har lambo på bilen och ska besikta så kan du höra av dig så ska jag berätta vart du kan åka...

ja du vad som är farligt vet jag inte, men vissa kommer ju tydligen inte igenom besiktningen me lambo, (knepigt värre).

du kan ju lugnt åka genom egtersom inte din bil är helbilsgodkänd!!!

Senast redigerat av jonaz (5 april 2008)

criller Aktiv Medlem
5 april 2008 · 1 303 Inlägg

jonaz skrev:

criller skrev:

jonaz skrev:
jag har åkt genom besiktningen med lambo och har flertal kompisar som gjort likadant, så det verkar som att man ska hitta rätt station bara!

mjo men orka åka runt på en massa olika...men vad är det som är så farligt?? dom ramlar ju inte bort direkt haha big_smile

Klart du inte ska åka runt till olika... då du har lambo på bilen och ska besikta så kan du höra av dig så ska jag berätta vart du kan åka...

ja du vad som är farligt vet jag inte, men vissa kommer ju tydligen inte igenom besiktningen me lambo, (knepigt värre).

du kan ju lugnt åka genom egtersom inte din bil är helbilsgodkänd!!!

Mmm får hitta någon snäll liten gubbe big_smile

Jag säger till när det bli aktuellt isåfall big_smile

Mvh Christian
criller Aktiv Medlem
5 april 2008 · 1 303 Inlägg

jonaz skrev:
du kan ju lugnt åka genom egtersom inte din bil är helbilsgodkänd!!!

Men får man ändra sånna grejor då?

Mvh Christian
jonaz Stolt Brynäsare :)
5 april 2008 · 135 Inlägg

jag hade en c70 98 helbilsgodkänd som jag hade lambo på den gick igenom, så att kör på du. men kontakta det företaget i sverige som tog 7000 för gångjärnen och montering, kan i vissa fall vara riktigt krånglit att byta gångjärnen om det inte är modellanpassat...

criller Aktiv Medlem
6 april 2008 · 1 303 Inlägg

jonaz skrev:
jag hade en c70 98 helbilsgodkänd som jag hade lambo på den gick igenom, så att kör på du. men kontakta det företaget i sverige som tog 7000 för gångjärnen och montering, kan i vissa fall vara riktigt krånglit att byta gångjärnen om det inte är modellanpassat...

ok...men dom från ebay är ju modellanpassade jag skicka länk så får ni läsa lite wink

http://i8.ebayimg.com/03/i/000/8d/7f/1c73_1.JPG

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI … =p3907.m29


Längre ner på sidan står allt om dom.

Mvh Christian
jonaz Stolt Brynäsare :)
6 april 2008 · 135 Inlägg

kör på!! kommer att bli skitbra!!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang