caromania skrev:Tyg? Jag har två begagnade Recaro grå-svarta.Nu ser jag att du finns i Finland. Det var ju värre...
gorre skrev:är det nån som har nå tips på nån sportstol som är grå/mörkgrå ev grå/svart?det ska vara mer av det gråa på stolen.nån som vet nått som passar in på detta?
HampZZ skrev:gorre skrev:är det nån som har nå tips på nån sportstol som är grå/mörkgrå ev grå/svart?det ska vara mer av det gråa på stolen.nån som vet nått som passar in på detta?www.tillbilen.se
Schumi skrev:vad säger du om dom här? svarta har ja monterade i min bil...http://www.ks-carstyling.se/product.do? … =VT-211120http://www.ks-carstyling.se/product.do? … =VT-211160http://www.ks-carstyling.se/product.do? … =AT-580018
gorre skrev:Schumi skrev:vad säger du om dom här? svarta har ja monterade i min bil...http://www.ks-carstyling.se/product.do? … =VT-211120http://www.ks-carstyling.se/product.do? … =VT-211160http://www.ks-carstyling.se/product.do? … =AT-580018den första var inte dum! det är nått sånt jag är ute efter.nån som vet nå fler ju mer att välja på desto bättre!
Henrik Elg skrev:gorre skrev:Schumi skrev:vad säger du om dom här? svarta har ja monterade i min bil...http://www.ks-carstyling.se/product.do? … =VT-211120http://www.ks-carstyling.se/product.do? … =VT-211160http://www.ks-carstyling.se/product.do? … =AT-580018den första var inte dum! det är nått sånt jag är ute efter.nån som vet nå fler ju mer att välja på desto bättre!www.ridetech.se har ju en del...