5167
Sök

Förslag till nytt framsystem

1 400 Inlägg
6 april 2008
Trådstartare
#1
Hej!
Ska köpa nytt framsystem till frugans bil och vill gärna ha kommentarer och omdömen av dessa element.
Hon vill ha värme och bra dynamik i högtalarna och vill kunna spela högt med kontroll.


DRAGSTER DCC682.1

HERTZ HKS165

IMPACT RGW6632.S
WWW.BILRADIOHUSET.SE

Ms-sound @www.criticalmassaudio.com

trucken
563 Inlägg
6 april 2008
#2
impact kan jag för egen erafernhet säga att den låter varmt o mjukt om basen och du kan spela högt även om inte delar bortden lägsta basen. vill du spela sjukt högt så sätter du ett högpassflter på runt 60hz och då jävlar lirar det=) diskanten är väldigt detaljrik och mjuk. bra köp!

member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)

5 852 Inlägg
6 april 2008
#3
Tror mest på imapct men även hertz är verkligen inte ett dåligt val smile

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg

1 400 Inlägg
6 april 2008
Trådstartare
#4
Tack för svaren. Det låter som att impact är det bästa valet.
Men vill gärna veta lite mer om Hertz och Dragster systemen.

Ms-sound @www.criticalmassaudio.com

452 Inlägg
6 april 2008
#5
är det värme och dynamik frugan söker så är hertz det bästa valet,
Söker hon hög partyfaktor så är det dragster som gäller.

mvh marcus

Bilradiohuset
Din bilstereo butik på nätet


Sök