inte på min veration iaf... jag har usa verationen och dom ska tydligen bara finns i europa verationen men jag tycker det ska gå att lägga in dom på nått sätt.. roliga är att dom finns med i data filerna i spelet om man letar lite men dom finns inte med i själva spelet
Visst kan du lägga till dom, jag kmr dock inte ihåg hur man gör då det var nått år sen man spelade det sist...
Men jag kan säga så mkt som att det finns bra många fler bilar en dom som du kan ladda hem och få in i ditt spel...
Men tror bara att det funkar på Original Versionen, inte på Piratkopierat då man saknar den mappen man ska lägga en speciell fil som tillhör dina "addons"
Men har du Original versionen så kan du få det.. GLHF
fan, ja vill ha ett bil spel som är som nfsumw fast de ska inte vara några sportbilar utan mer vanliga GTI bilar som t.ex nissan primera GT, nissan sunny GTI, opel omega, volvo 740 TIC osv osv osv
Det är ju så att Usa's version ska ha två stycken Hondor. Jag skulle tippa på S2000 och Civic. Europeriska verationen har inte dom två hondorna och har 106:an och Corsan istället. Det är vad jag har hört iaf. Lite sjukt men men.. Most Wanted blev iaf bra! ;D
i gt 4 så är det 245glt och s60 som finns med och det är inget spel att rekomendera, visst det är skit fin grafik o så men det är total avsaknad av körkänsla i spelet vilket är synd..
i gt 4 så är det 245glt och s60 som finns med och det är inget spel att rekomendera, visst det är skit fin grafik o så men det är total avsaknad av körkänsla i spelet vilket är synd..
hallå där ja,det är ju i GT det är bra (bättre än allt annat..) körupplevelse
jaja..det kanske bara är jag som inte kommer riktigt överens med spelet..
gt är det bästa bilspelet, men det är lite segt bara... hade det varit konverterat till dator hade nfs svårt att konkurera tror jag. nog för att Need for Speed most wanted är väldigt bra
hmm undran är om de verkligen går. du får nog tanka ner EU versionen om de nu stämmer att corsan och 106:an är med i den...
well.. GT4 finns väll bara till TV-spel? och spela tv spel är ett av dom tråkigaste grejjerna jag vet tycker de e mycke skönare känsla på datorn. o sen ska de ju vara ett "styling/tuning spel" med snutar, blackrace, streetrace, utställningar, "kompisar" man kan ringa till och köra en sträcka. sen vore de ännu skönare om dom kunde blanda ihop spel som t.ex grafiken och själva spelet på nfsmw och typ lite av spelet i GTA, alltså att man kan gå ur bilen och sno andra bilar. inte just för o skjuta folk utan att de ska kännas som ett mer realistiskt spel. men de spelet lär vi väll inte se på ett braaaaa tag.... synd att man inte kan göra egna spel, då skulle jag göra ett GRYMT bilspel