7 april 2008
Trådstartare
Hej tänkte laga och lacka mina backspeglar men behöver lite hjälp.
Ena backspegeln har fått en hörving så en bit plast har lossnat.. vad ska jag spackla med?? plastspackel ,glasfiberspackel??
Sen till lackningen: tänkte matta ner med 400-500 papper , tvätta med röd etanol , lägga primer , måla + klarlack kan de blir bra eller ska jag göra på någe annat sätt?
mvh kimmy
Hur många skruvar fick du över?....