5053
Sök

koppla samman 2 optimas??

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
8 april 2008
Trådstartare
#1
själva kabel dragningen är inge problem.men va ska man ha för o bryta strömmen sen?
när bilen ej är på ??

nån me tips på installation?

orkar generatorn ladda bägge?

de är endast 70amp generator:S

/patrik


Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
8 april 2008
Trådstartare
#3
snipercat skrev:
strömbrytare?..

jo de har ja me förstått men va för sorts?

nån som kopplat samman o kan ge tips?


10 287 Inlägg
8 april 2008
#4
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=80700

Eller sök på "skiljerelä" så hittar du många träff.

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI


Sök