5052
Sök

fråga ang låda.

669 Inlägg
8 april 2008
Trådstartare
#1
hallå
jag har ju 2 st xzound basar som ni kanske märkt i tidigare trådar:P

det jag undrar nu är om jag kan stoppa in dom i en färdigbyggd mds låda på 48 liter för varje bas.

kommer det gå eller är lådaan för liten?

länk till lådan: http://www.mds.se/?artnr=sev122

tacksam för svar


Son Of Murphy
782 Inlägg
8 april 2008
#3
Kan man få en närmare beskrivning på basen? Gärna en länk till just den basen du har, så kan vi nog försöka komma fram till något... smile

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!

Administratör
11 968 Inlägg
8 april 2008
#4
Tråd låst med hänvisningar till rubriksanvisningarna.

Du hittar rubriksanvisningarna i en klistrad tråd i alla forum, eller via en direktlänk vid rubriksfältet där du skapar en ny tråd.

Om ditt ärende gäller köpråd så kan du enkelt förtydliga det genom att skriva "Köpråd: " först i rubriken, och därefter tydligt vad det handlar om.   

Det är för övrigt inte OK att lyfta egna trådar med inlägg som "nån som vet?"

Låser här.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."


Sök