5054
Sök

12" Bas

284 Inlägg
8 april 2008
Trådstartare
#1
Skulle Var Intressant Vad Som I Erat Tycke Ska Vara Den  Bästa 12" Aren    Har Ni Några Föslag ?   Den Ska Spela Riktigt Högt    Ska Vara Minst 140 Db  :p  (beror Lite På Vad Man Stoppar Den I )


137 Inlägg
8 april 2008
#3
Dragster DWC228

Det finns inget som heter FÖR mycket bas......

Administratör
11 968 Inlägg
8 april 2008
#4
Tråd låst med hänvisningar till rubriksanvisningarna.

Du hittar rubriksanvisningarna i en klistrad tråd i alla forum, eller via en direktlänk vid rubriksfältet där du skapar en ny tråd.

Om ditt ärende gäller köpråd så kan du enkelt förtydliga det genom att skriva "Köpråd: " först i rubriken, och därefter tydligt vad det handlar om.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."


Sök