hej. jag tycker saabs nyare aero rattar som sitter i aero ss är sjukt fina. bra rattvänliga. tjocka stomme... hur svårt tror ni det är att modifiera så en sån kan pryda rattstången i min 200sx. givetvis åker saab märket på airbagen bort... tackar för alla svar:D
Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!