9 april 2008
Trådstartare
hallå jag har en sak jag undrar över.
jag håller på renoverar bilen. polerna till batteriet har jag kopplat bort,
men ibland måste jag starta bilen eller vrida på stereon.
så frågan är: spelar det nån roll vilken ordning polerna sätts och tasbort från batteriet?
vill inte att nått ska gå sönder så skriv hur man ska göra.
//eddie