4399
Sök

löda om lågnivå kabel?

1 418 Inlägg
9 april 2008
Trådstartare
#1
har lyckats haft sönder 2 kontakter på min lågnivå kabel, går det att löda dit nya kontakter eller kan de bli nå skit med ljudet så ska jag köpa ny kabel?

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

Herr
851 Inlägg
9 april 2008
#2
fins nya på biltema kostar inte en förmögenhet och är ganska bra
bara löda på smile

oftast enklare en att dra om hela kabelen

Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]

Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
3 585 Inlägg
Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
10 april 2008
#4
Lindberg88 skrev:
har lyckats haft sönder 2 kontakter på min lågnivå kabel

Har inte din mamma lärt dig att inte bogsera saker i fina lågnivåkablar?
Det värsta som kan hända är att du får störningar i kablarna, de märks isf...



Sök