4407
Sök

Harman/kardon bilslutsteg, samma kvalité som deras vanliga hemmaprylar?

590 Inlägg
10 april 2008
Trådstartare
#1
Hej

Precis som topic undrar jag om Harman/Kardons bilsortiment håller samma klass och kvalité som deras hemmabio receivers?.

Är nämligen på jakt efter ett femkanaligt steg då jag bara vill ha ett slutsteg i bakluckan samt slippa dra massa extra kablar.

mvh, Jens


854 Inlägg
10 april 2008
#2
Vad jag vet så har HK haft problem med just kvalitén på sina hem-förstärkare...


689 Inlägg
10 april 2008
#3
Kmarcus skrev:
Vad jag vet så har HK haft problem med just kvalitén på sina hem-förstärkare...

Har aldrig haft nått problem med min hemförstärkare iaf

Smålänning
7 887 Inlägg
10 april 2008
#4
Är dem dyra? Väger dem mycket? Och framförallt - är det riligt att de ger den effekten de är märkta med om man ser till vikt/avsäkring.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

590 Inlägg
10 april 2008
Trådstartare
#5
näe, min bror har en h/k hemmabio-förstärkare och den har funkat felfritt sen han köpte den för typ 5-6år sen. Grymt ljud ger den också. Och dom brukar få bra i tester i hemmabio tidningar så jag tror inte h/k har dålig kvalité på sina hemmabio-förstärkare iaf.

Men nu vill jag veta om deras bilgrejjer håller samma annars får jag helt enkelt köpa och prova.

4595:- kostar deras femkanaliga avsäkrat med 80amp står det.
Senast redigerat av 744tic (10 april 2008)


854 Inlägg
10 april 2008
#6
Enligt en fördetta säljare till HK så har dom haft problem med kvalitén så jag antar att det kan anses som en pålitlig källa. Fick också rådet att köpa något annat när jag skulle köpa förstärkare för 3 år sen då dom tydligen har/hade en förmåga att tappa minnet. Sen går väl inte alla sönder bara för att ett märke har problem med kvalitén...



Sök