3490
Sök

Lackering* check this out * alla billackeringsproffs

Styla en bil från grunden räcker!
187 Inlägg
10 april 2008
Trådstartare
#1
En liten fråga, va kostar det att lacka om en stötfångare till en ibiza 97a?
Ringt runt o alla säger runt 2500 och det tycker jag låter jävligt dyrt.
Vart ska jag vända mig? Och vet ni någon som lackerar svart eller är jävligt billig runt borås hållet, västragötaland.


726 Inlägg
10 april 2008
#2
varför inte ringa viskastrands gymnasiet till fordonsprogrammet och fråga vad  dom tar? det blir ju en piss i havet jämfört med en riktig lackerare , dock tror ja att resultatet blir minst lika bra


872 Inlägg
10 april 2008
#3
lika bra, hahahaha. du gamblar jävla mö om du lämnar in där. vist du kan ha tur och den hamnar hos någon bra elev  eller att lakris "läraren" gör det, men mycket har blivigt förstört där inne ska du veta

If its too loud you are too old!

Styla en bil från grunden räcker!
187 Inlägg
10 april 2008
Trådstartare
#4
998cc skrev:
lika bra, hahahaha. du gamblar jävla mö om du lämnar in där. vist du kan ha tur och den hamnar hos någon bra elev  eller att lakris "läraren" gör det, men mycket har blivigt förstört där inne ska du veta

Dom måste få iordning på de innan dom lämnar tillbaka bilen så jag tror inte de är några konstigheter


872 Inlägg
10 april 2008
#5
ne vist, det e sant. men hur kul e det å vänte i evigheter på att få tebaka något som claes-göran råkat knuffa ner då det ska torka, då måste dom börga om från börgan. det har hänt, en av lärarna välte en harly en gång. och deras färger är typ 700 år gamla. dessutom så kan du räkna med appelsin, leta reda på någon som gör det svart i stället, tror det e svårt å leta upp någon som gör det svart på garaget för det e inte många som vill ropa det högt på nätet att man gör svartjobb, lycka till

If its too loud you are too old!


Sök