Ha kvar dekaler eller inte ?

Emma_
10 april 2008 · 81 Inlägg

Har beslutsångest, vet inte ifall jag ska ha kvar gripen dekalerna på bilen eller inte. Tanken är att låta dom vara kvar till nästa sommar då det blir andra kjolar och fälgar på, så man får ett cleant utseende på bilen.

Vänta tills dess eller ta bort dom nu ?

Hjälp! smile


http://www.garaget.org/?car=82170&image=793416

Saab 9-3 (2009)
Dubbelturbo Herr Laddtryck
10 april 2008 · 26 Inlägg

Ha kvar den tycker jag, den gör sig bra på bilen!!

Emma_
10 april 2008 · 81 Inlägg

Funderar på det tongue

Saab 9-3 (2009)
bmx
10 april 2008 · 7 100 Inlägg

ha kvar tycker ja smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Opelmadness German cars, quality and beyond
10 april 2008 · 8 197 Inlägg

Äh, ha den kvar. smile
Det är ganska många som plockar av sånt nu.. Då blir du snart ganska ensam om att ha kvar den. smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Grundstrom Nismo
10 april 2008 · 758 Inlägg

Ha kvar men kanske en bättre placering?

Emma_
10 april 2008 · 81 Inlägg

Irmscher Vectra skrev:
Äh, ha den kvar. smile
Det är ganska många som plockar av sånt nu.. Då blir du snart ganska ensam om att ha kvar den. smile

hehe ja det är ju ännu värre, bevisar ju bara att det inte är snyggt längre tongue

Saab 9-3 (2009)
Emma_
10 april 2008 · 81 Inlägg

Grundstrom skrev:
Ha kvar men kanske en bättre placering?

Placeringen gillar jag, inte någon annan som jag sett iaf som har valt det stället

Saab 9-3 (2009)
Opelmadness German cars, quality and beyond
10 april 2008 · 8 197 Inlägg

Emma_ skrev:

Irmscher Vectra skrev:
Äh, ha den kvar. smile
Det är ganska många som plockar av sånt nu.. Då blir du snart ganska ensam om att ha kvar den. smile

hehe ja det är ju ännu värre, bevisar ju bara att det inte är snyggt längre tongue

Näää.. Inte så. tongue Menar att de flesta plockar bort den efter att den t.ex har gått sönder eller att dom tröttnat på den. Beror iofs på vilken bil det sitter på. Jag personligen tyckte den passade på din bil smile

Du kanske har tröttnat på den med, men om du sätter dit en likadan fast lite mindre i främre hörnet på rutan bakom bakdörren? smile

Ett hemskt exempel finns här i byn. En gammal ful Mercedes med en kromad stjärndekal som börjat trilla i bitar och dom låter skiten sitta kvar!
Den sittter ungefär på samma placering som din, men på en sedan är det inte fint.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
MrLego Volvonörd
10 april 2008 · 1 187 Inlägg

Helt klart ha den kvar!!!!

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
Emma_
10 april 2008 · 81 Inlägg

Irmscher Vectra skrev:

Emma_ skrev:

Irmscher Vectra skrev:
Äh, ha den kvar. smile
Det är ganska många som plockar av sånt nu.. Då blir du snart ganska ensam om att ha kvar den. smile

hehe ja det är ju ännu värre, bevisar ju bara att det inte är snyggt längre tongue

Näää.. Inte så. tongue Menar att de flesta plockar bort den efter att den t.ex har gått sönder eller att dom tröttnat på den. Beror iofs på vilken bil det sitter på. Jag personligen tyckte den passade på din bil smile

Du kanske har tröttnat på den med, men om du sätter dit en likadan fast lite mindre i främre hörnet på rutan bakom bakdörren? smile

Ett hemskt exempel finns här i byn. En gammal ful Mercedes med en kromad stjärndekal som börjat trilla i bitar och dom låter skiten sitta kvar!
Den sittter ungefär på samma placering som din, men på en sedan är det inte fint.

Hehe okej smile Jo den passar allt och är en snygg placering, blir ju lite speciellt med dekalen på.

Saab 9-3 (2009)
Tega Yrkesförare
10 april 2008 · 1 073 Inlägg

Tycker du ska ta bort den. Tycker dekaler i allmänhet bara förstör det snygga och cleana utséendet.

Senast redigerat av Tega (10 april 2008)

Emma_
10 april 2008 · 81 Inlägg

Tega skrev:
Tycker du ska ta bort den. Tycker dekaler i allmänhet bara förstör det snygga och cleana utséendet.

Har man byggt om bilen en del tycker jag inte det ska vara nån dekal eller något på, eftersom bilen blir clean i sig efter ombyggnad..

Saab 9-3 (2009)
peegee Forummoderator
10 april 2008 · 2 924 Inlägg

Emma_ skrev:

Irmscher Vectra skrev:
Äh, ha den kvar. smile
Det är ganska många som plockar av sånt nu.. Då blir du snart ganska ensam om att ha kvar den. smile

hehe ja det är ju ännu värre, bevisar ju bara att det inte är snyggt längre tongue

Skit i vad andra tycker och välj det du gillar själv är alltid det bästa!
Vad tycker du själv? Vill du sticka ut från mängden?

Det gör ju bilen lite speciell, utan den så försvinner bilen mer i mängden.

Om du inte är ute efter att försvinna i mängden så satsa hellre på att modifiera andra saker på bilen innan du väljer att ta bort dekalen.

~ Life is short, have FUN! ~
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Cra2ySwede Seat Leon Cupra 2007 - 320hk
10 april 2008 · 322 Inlägg

annat ställe kan den sitta men du ska ha den kvar på bilen iallafall!

Emma_
10 april 2008 · 81 Inlägg

peegee skrev:

Emma_ skrev:

Irmscher Vectra skrev:
Äh, ha den kvar. smile
Det är ganska många som plockar av sånt nu.. Då blir du snart ganska ensam om att ha kvar den. smile

hehe ja det är ju ännu värre, bevisar ju bara att det inte är snyggt längre tongue

Skit i vad andra tycker och välj det du gillar själv är alltid det bästa!
Vad tycker du själv? Vill du sticka ut från mängden?

Det gör ju bilen lite speciell, utan den så försvinner bilen mer i mängden.

Om du inte är ute efter att försvinna i mängden så satsa hellre på att modifiera andra saker på bilen innan du väljer att ta bort dekalen.

Jag vet ju inte vad jag vill smile som du säger att det gör bilen lite speciell och skiljer den ur mängden men samtidigt är den clean och snygg utan..

Saab 9-3 (2009)
Emma_
10 april 2008 · 81 Inlägg

fbkarre skrev:
annat ställe kan den sitta men du ska ha den kvar på bilen iallafall!

vart i så fall ?

Saab 9-3 (2009)
Greatsnyggo saabtok
10 april 2008 · 1 306 Inlägg

Ja tycker du ska ha den kvar ja ...Ska  själv  ta bort min, men ja ska  ditt med en större istället  ;-)

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
Emma_
10 april 2008 · 81 Inlägg

Greatsnyggo skrev:
Ja tycker du ska ha den kvar ja ...Ska  själv  ta bort min, men ja ska  ditt med en större istället  ;-)

hehe okej smile

Saab 9-3 (2009)
Marlboroman
10 april 2008 · 8 234 Inlägg

Griparna kan gå va kvar, tyckte de såg bra ut smile

Volvo 240 GL "Turbo" (1990)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang