tja, jag undrade lite hur man gör om ska vil ha blått ljus bakom tavlorna,
jag har gjort egna tavlor som jag har sparade på datorn, men jag vet inte om man ska skriva ut på fotopappaer eller vanligt,
vet inte heller om det något färgfilter för mätartavlor på calibra. (jag vet att det är sånt på vissa audi).
min fråga är då, ska jag ta bort den vita plasten som tavlorna sitter på och bara sätta på ett typ fotopapper med de nya tavlorna på? jag har blåa lampor i mätarhuset.
tack på förhand!
