4767
Sök

Emblem bagagelucka

3 Inlägg
10 april 2008
Trådstartare
#1
På nya bilar sitter ju t.ex. texten passat, golf och dylikt fast klistrade.
Hur gör man för på bästa sätt att ta bort dem?
Hur gör för att man smidigast tar bort klistret utan att skada lacken?

2 079 Inlägg
10 april 2008
#2
jag tog med en stekspade på min bil, blev lite smårepor men de gick bort efter en ordentlig tvätt och polering

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

* Klåpare
1 718 Inlägg
10 april 2008
#3
Och detta var tråd femtioelva om strippning av emblem.. Sök...

"Såga" bort emblemen med fiskelina och tvätta bort eventuella limrester med trasa och avfettning. För fler tips, SÖK!

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

3 Inlägg
11 april 2008
Trådstartare
#4
Förlåt för ja inte sökte. SKa ha detta i åtanke om de är fler saker ja är ute fter.
Ny här på denna sidan så tänker inte i alla era banor....


Sök