Varför? Renault har verkligen tänkt noga när de byggt sina bilar. Allt är lättåtkomligt och de är väldigt sköna att åka långa sträckor med, även min lilla Clio. Bilarna har en personlighet, är inte bara plast och plåt.
Peugeot vet mycket om komfort de också. De är även väldigt snygga i designen tycker jag.
Mazda och Buick. Varför? För att de är ovanliga och bra bilar. Har man haft sånna så fastnar man lixom. ;P Mercedes å bmw är de enda man ser på vägarna. ALLA har sånna.
Hondas Type R modeller, +VT och VTI bilarna - Utseendet och motorerna. Nissans GTR modeller - Utseendet och motorerna. Toyota Supra - för den är heelt enkelt bäst.
Ska jag inte köra Japansk sportbil så ska den va Amerikansk och då är det bara Viper som duger. Så finns ju Ferrari med. Pratar vi brukisar så duger nästan vad som.
Gillar i överlag alla modeller bara dom har en "värsting" modell
Men dom som ligger varmast om hjärtat är väl rs6,rs4,e55 amg,m5 diverse porschar jag ni kanske fattar, sen Supran är någe alldeles speciellt, helt enkelt älskar den bilen, sen så bilar som evo skyline 3000gt