10 april 2008
Trådstartare
Hej jag håller på och sätter på s70 front på min 740 när det mäste var färdigt så upp täckte jag att skärm kanten var högre en huven. bak och frma på skärm kanten passar det hur bra som hällst med huven men inte i mitt det är så att skärm kanten är ca 1cm för hög hur ska jag kunna lösa det är utan allt för mkt jobb?. Mvh: A Gillberg
BILD
![http://img515.imageshack.us/img515/7760/dscf3151qq8.jpg]()
![http://img515.imageshack.us/img515/7760/dscf3151qq8.4aa69cb2cb.jpg]()
Senast redigerat av Gillberg (10 april 2008)