4278
Sök

W810i - kameraknapp glappar. Tips och hjälp?

654 Inlägg
12 april 2008
Trådstartare
Som sagt, kameraknappen på min W810i glappar och har gjort så ett tag. Det värsta är att det är den enda knappen som man kan ta kort med på denna modell. Är det någon som har lite tips för självhjälp eller blir detta ett svidyrt verkstadsärende? Garantitid 1 år och telefonen är drygt 1,5 år nu.

534 Inlägg
12 april 2008
Har samma problem med min... Den funkar ibland, men så kan de också vid andra tillfällen helt vägra ta kort.. Har dock inte hört vad det kosta, men ville mer säga att du inte är ensam wink

Detta är dock det ända som klyddat på telefonen... Vilket är unikt för att vara en telefon i min ägo.. big_smile

/Martin

654 Inlägg
12 april 2008
Trådstartare
MawE skrev:
Har samma problem med min... Den funkar ibland, men så kan de också vid andra tillfällen helt vägra ta kort.. Har dock inte hört vad det kosta, men ville mer säga att du inte är ensam wink

Detta är dock det ända som klyddat på telefonen... Vilket är unikt för att vara en telefon i min ägo.. big_smile

Precis samma här, allt annat fungerar med denna mobil - och då har jag förbrukat ett par. sad
Jaja, kanske skulle börja fundera på en ny ändå....fast det är ganska tråkigt eftersom den fungerar klanderfritt i övrigt.

ClubJDM
531 Inlägg
12 april 2008
lika dant med min och min kompis fast han har w800i

Skaune
12 april 2008
Har en k810i, den gör likadant, men nu börjar även resten av knapparna sega, så jag tänkte öppna upp den idag o blåsa rent! men du har kanske garanti kvar som du inte vill förlora?

553 Inlägg
12 april 2008
Har en likadan jag med, den har krånglat med kameraknappen den med, men den blev bättre med tiden och idag funkar den i stort sett jämt, inte ofta den vägrar ta kort längre, dock kan de va lite knep med hur man ska trycka in knappen ibland.. men som sagt oftast funkar den smärtfritt idag tongue

Markolainen
12 april 2008
Det är 3års reklamationstid här i sverige.
(Som garanti fast lite annorlunda).
Bytte in min förra mobil som var lite över ett år gammal helt utan problem. (Fick tom pengarna tillbaka.smile)
Läs på dig lite om konsumentköpslagen så ska det nog gå helt fint.wink

Sök