3050
Sök

gammla serier som du tyckte om då och kankse gör fotfarande ?

2 600 Inlägg
13 april 2008
Trådstartare
ja vilka gammla goa serier tycker du om sj så tycker jag om rederiet tongue är nog den bästa svenska serie som ha gått.

gör som jag kör gubba racer=)

Norrlänning
1 453 Inlägg
13 april 2008
Miami vice är en klassiker! Sen finns de ju självklart godingar som "baywatch" och "sex and the city"

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
13 april 2008
Vänner.. smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
13 april 2008
svensson svensson tongue

Startrek voyager, vet inte om den görs ännu/går på någon kanal men den tittade jag iaf på förr när den gick på ettan eller tvåan. Gjorde allt för att inte missa ett avsnitt av den serien.

Dark Angel, en av mina absoluta favorit-serier men någon idiot tyckte väl inte att succé-serien drog in tillräckligt med cash så den lades ner efter bara två säsonger.

Andromeda, kanadensisk sci-fi serie. Fem säsonger finns vad jag vet men vet inte om den görs ännu.

Simpsons och futurama såklart tongue  Hade dock inte femman eller trean (eller vilken kanal det nu gick på då) när jag var liten så jag är ju inte en av dom som växt upp med serien.

Den där gamla serien om sinbad med förresten, den glodde jag på rätt ofta när man var mindre, tror tom att serien hette "Sinbads äventyr" eller något sådant smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Bildrulle
499 Inlägg
13 april 2008
A-team o McGyver! smile

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se

teknisk konsult, inriktning konflikthantering.
444 Inlägg
13 april 2008
Kids in the Hall, lätt bäst.

the Drew Carey show, Twin Peaks, the Office (englands originalet), Kvarteret Skatan, Nile City, Monty Python, Seinfeld, the Prisoner, Mannen från UNCLE (det lilla man har sett), Spin City (Med M J Fox), Arkiv X.

Man köper int nå nytt, man köper nå gammart som racklar så man lär sig nå

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
13 april 2008
gregolt skrev:
Kids in the Hall, lätt bäst.

the Drew Carey show, Twin Peaks, the Office (englands originalet), Kvarteret Skatan, Nile City, Monty Python, Seinfeld, the Prisoner, Mannen från UNCLE (det lilla man har sett), Spin City (Med M J Fox), Arkiv X.

Seinfeld, M F UNCLE, Spin City och Arkiv X är serier jag med gillar, följde Arkiv X med när det gick (konstigt att jag glömde bort den serien tongue ).

Även McGyver som Supra_Micke sa (har nog hela serien på datorn om någon vill ha wink dock på min huvud-dator som inte har några minnen just nu hmm ).

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

160 Inlägg
13 april 2008
klimpan skrev:
ja vilka gammla goa serier tycker du om sj så tycker jag om rederiet tongue är nog den bästa svenska serie som ha gått.

exakt min åsikt:D, äntligen någon som man kan lida med, att sista avs. sändes den 18:e April 2002:)

fast man har ju nästan upp emot en 200 avs bandade av dom 318 dom gjorde, så blir man sugen kör man in ett band, det ska jag göra nu innan jag lägger mig, hehe:)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
13 april 2008
snackar vi TV serier? då är det OC och ONE TREE HILL som jag gillar nu mest... sen diggar jag VÄNNER som fann också smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

1 062 Inlägg
13 april 2008
Senast redigerat av TLO (13 april 2008)

"You Go, we go!"

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
13 april 2008
måste tillägga en sak... jag ogillar verkligen criminal serier eller vad man ska kalla det smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

3 113 Inlägg
13 april 2008
OC och vänner...

sen saknar jag verkligen "Dinosaurs" som jag checka på när jag var väldigt liten.. http://youtube.com/watch?v=7NzzzcOWPH0
någon som minns kanske? big_smile

Semper Fi

801 Inlägg
13 april 2008
tre kronor is the shit big_smile tittade även på sunset beach för länge sen, ganska B ändå, men man fastnade tongue

Fortkörare
99 Inlägg
13 april 2008
A-Team, Airwolf, McGyver och Knight Rider va mina favoriter när jag va liten. Då va dom dö coola nu känns dom lite sådär va big_smile

Honda Civic Type-R -05
Invidia GT300
K&N Typhoon

Sleeper
3 084 Inlägg
13 april 2008
Emil skrev:
cebT skrev:
sen saknar jag verkligen "Dinosaurs" som jag checka på när jag var väldigt liten.. http://youtube.com/watch?v=7NzzzcOWPH0
någon som minns kanske? big_smile

Den serien har jag glömt helt, tittade alltid på den när jag var mindre haha! smile

Fan satt och tänkte på den serien för någon vecka sedan kom bara inte på vad den hette.. tackar smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

1 079 Inlägg
13 april 2008
Miami Vice, knightrider, pluton b i vietnam, mcgyver, V, onedin linjen, spitfirepiloterna
Ja det var väl dom man tittade på när det gick på TV när man var mindre. Såg ett avsnitt av pluton b för nån månad sedan och det var inte som jag mindes det var iaf. Bröderna Cartwright, Love Boat (Kärlek ombord) gick på lunchtid och man kikade på det på skolan, cartwright var riktigt bra och Love boat lärde man sig gilla hehe.
Senast redigerat av Madhouse (13 april 2008)

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

274 Inlägg
13 april 2008
JoKKe skrev:
A-Team, Airwolf, McGyver och Knight Rider va mina favoriter när jag va liten. Då va dom dö coola nu känns dom lite sådär va big_smile

håller med till 100% haha ja minns när ja satt och kolla fatta ju inte ett dyft av vad det stog iom att man inte kunde läsa smile haha

fyllo

2 118 Inlägg
13 april 2008
Power rangers ffs !! big_smile nämen, airwolf, knight rider, vänner, simpsons, gossip girl lol , viva la bam, finns massor med bra serier tongue svårt att komma på alla nu dock..

D.i.l.l.i.g.a.f

13 april 2008
favoriterna är nog The simpsons, Vänner, Angel, Bones och Smallville. finns säkert fler, men det är dessa jag kommer på nu smile

Idiot..
285 Inlägg
13 april 2008
Kvinnofängelset big_smile .
Kollade alltid på det när man inte kunde somna

Sök