13 april 2008
Trådstartare
som sagt så ska jag fixa i ordning en suzuki sj413 jeep:P nu vill jag ha lite tips om hur och vad jag ska göra? har lite planer på att sätta dubbla rör som kofångare och sen dra en båge över extraljusen:P funderar också på att fixa ett par dörrar till och göra dem till riktiga jeepdörrar:P ajja kom med förslag! tar emot allt:P MVH Niklas
"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"