Okej. men ska det vara terrängdäck? o vad fö bredd på dom? jag tycker det är snyggare med lite mindre fälg o mer däck (17 tum låter mkt på en zuki) eller hur man ska säga. iaf på terrängbilar... för den pengen får du väl några schyssta plåtisar, typ white spoke eller nåt sånt. sen finns ju andra såna liknande fast kromade o så utan att dom kostar så mkt mer.
Den som spar han har, fast inte lika roligt...