3812
Sök

Svarta fälgar med röd kant

7 Inlägg
13 april 2008
Trådstartare
#1
Någon som vet vart man kan hitta liknande fälgar?

ser jävligt elakt ut

C:\Users\grogg\Desktop\New Folder\2657780_7_full.jpg


Kungen i Lerbäckshult
718 Inlägg
13 april 2008
#2
finns ju ingen bild!?

203 Inlägg
13 april 2008
#3
groggpappa skrev:
Någon som vet vart man kan hitta liknande fälgar?

ser jävligt elakt ut

C:\Users\grogg\Desktop\New Folder\2657780_7_full.jpg

Haha, hur tror du vi skulle kunna se den bilden när den ligger lokalt på din dator? tongue

Kolla här efter svarta fälgar med röd kant,
http://www.tenzoracingsports.com/

Nipotrading.se tar hem fälgar därifrån!


Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
13 april 2008
#4
Hahahahaha!!  lol

Du måste ju ladda upp bilden någonstans innan du kan visa den för folk tongue

Skapa ett konto på pici.se och ladda upp bilden där så ska du se att det funkar lite bättre

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

DFFL
9 020 Inlägg
13 april 2008
#5
HAHAHA, det var nog fan det roligaste som hänt i detta forum i år. big_smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Brum säger bilen.
394 Inlägg
13 april 2008
#6
Klassiker smile Har sätt hela hemsidor där allt länkar lokalt wink

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)

392 Inlägg
13 april 2008
#7
http://www.specialfalgar.se/fälgar/sort … k-red.aspx

dom kanske ?

annars är dom här fina:

C:\Users\sEAMP\Documents\Mina mottagna filer\falgar_med_rod_kant.jpg
Senast redigerat av sEAMP (13 april 2008)

Hellre död o begraven, än bög o bedragen!

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
13 april 2008
#8
Hahahah! Oppps.. Händer ävenn de bästa som en polare brukar säga. tongue

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

leo_m83
13 april 2008
#9
hahahahaha, skööön

7 Inlägg
13 april 2008
Trådstartare
#10
http://www.cardomain.com/member_pages/s … 7_full.jpg

så sorry att den inte kom in

tur att man kan roa någån hahaha:D

å ja Irmscher Vectra , nått å t det hållet.. tack
Senast redigerat av groggpappa (13 april 2008)


7 Inlägg
13 april 2008
Trådstartare
#11
http://www.specialfalgar.se/f%C3%A4lgar … k-Red.aspx
riktigt fet.. finns det som passar till min bil så blir det handla imöra.. tongue



Sök