13 april 2008
Trådstartare
nae de finns en port bara.. uppborrat så ljudet kommer in lite mer.. den sitter inte i baslådan.. ja blackbassen kanske skulle sitta fint, men är det 4 spolar ? hur kopplar man då?
EDIT : Har erbjudande att få en Bas JBL P1222 (nypris 2300kr) för 1300 kr. är nästan mer sugen på den då, vad tycker ni? kommer den inte duga pga mitt steg? det är den och blackbassen jag funderar mellan.
och det är begagnat, vet men jag chansar.
Senast redigerat av boxarhandsken (13 april 2008)
Pv med preppad b20..