En dum fråga kanske men jag är värdelös på billjud, vad behövs för ingång på stereon för att kunna koppla in ett slutsteg? Är det kraftig skillnad ljudmässit mellan 4x6 tum och 6x9? beror klart på vilket märke men i regel?
Du behöver framförallt en Utgång-RCA/lågnivå. Vissa steg har också högnivåingång, vilket innebär att du kopplar in högtalarkablarna så att steget får signal den vägen. 6x9" = mer bas