3343
Sök

Kl 21 i kväll tänder vi ett ljus för Engla!

Volvonörd
1 187 Inlägg
14 april 2008
Nu brinner det i vårat fönster!!!!

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

Körv
3 535 Inlägg
14 april 2008
Sådär, nu har jag gjort det jag kunnat.

Truckdriving Man

Neerd
1 596 Inlägg
14 april 2008
tände fyr på en godispåse men funkar la det med

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

263 Inlägg
14 april 2008
Tände ett ljus jag med! Har inga barn själv , men känner medlidande då jag varit ilag med en tjej som har 2st barn!

Volvo-Real-Power!

Charkuterist
88 Inlägg
14 april 2008
Ett ljus lyser även i mitt hus, känner starkt medlidande för Englas familj, nära och kära. Fruktansvärt det som har hänt.

blacken
14 april 2008
Vila i frid Engla..

https://www1.garaget.org/gallery/archive/47676/314855_xolj28.jpg

Bilplåtslagare
160 Inlägg
14 april 2008
ljuset står tänt här med.. vila i frid Engla

Hellre frisk och rik än sjuk och fattig!
träffansvarig och styrelse medlem på
www.draminbil.nu

11 Inlägg
14 april 2008
Känner inte henne, visst är det tråkigt men vad skall man göra ? bara att bita ihop och gå vidare även de inte är lätt...hmm

Hela livet handlar om prioriteringar, vad prioriterar du?

fotointresserad
2 307 Inlägg
14 april 2008
ska kila hem till rummet nu och tända ett ljus..

saabtok
1 306 Inlägg
14 april 2008
tyvärr missat den , men ja sla genast  tända ljus för henne nu, mina tankar och mångas har varit med henne och hennes familj sedan hon försvann. Grymt hur någon kan göra så mott ett litet  oskyldigt barn....Lättare att förstå när man har barn  själv kanske ....

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
15 april 2008
Jessan skrev:
Ett ljus lyser även i mitt hus, känner starkt medlidande för Englas familj, nära och kära. Fruktansvärt det som har hänt.

men alla andra mord som sker jämt då?.. mamman o de 2 barnen som slogs ihjäl då?
inte så va... det är synd visst.. men folk börjar seriöst att överdriva detta med engla? man märker ju verkligen hur media kontrollerar er! .. tänd ett ljus varje gång ett barn dör?.. nää men när de står i nyheterna och folk pratar om det, då jävlar ska det tändas ljus?

bara jag som inte riktigt hänger med på vafan ni håller på med?
men de är jävligt tragiskt de som hänt,

9 108 Inlägg
15 april 2008
richardoo290 skrev:
men alla andra mord som sker jämt då?.. mamman o de 2 barnen som slogs ihjäl då?
inte så va... det är synd visst.. men folk börjar seriöst att överdriva detta med engla? man märker ju verkligen hur media kontrollerar er! .. tänd ett ljus varje gång ett barn dör?.. nää men när de står i nyheterna och folk pratar om det, då jävlar ska det tändas ljus?

Håller faktiskt med helt och hållet, visst är det tragiskt men värre saker har hänt här i världen.

DFFL
9 020 Inlägg
15 april 2008
MilleN skrev:
richardoo290 skrev:

Håller faktiskt med helt och hållet, visst är det tragiskt men värre saker har hänt här i världen.

Håller med till 100 procent.
Fullkomligt avskyr sånt här, annars så tycker jag att vi borde ha ljus tända för alla i helva världen som blivit mördade konstant och aldrig släcka de.
För antagligen så har någon blivit mördad varje sekund i varje timme i varje dag i varje vecka i varje jävla månad om året.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
18 april 2008
På måndag 21/4 kl 11:00 hedrar alla lastbilschauffötrer Engla med att stanna där de är och håller tyst minut.
Hoppas att folk ska förstå att även landets chaufförer rasar mot 42-åringens handlingar.

Åkeri ägare
226 Inlägg
18 april 2008
Grabber skrev:
På måndag 21/4 kl 11:00 hedrar alla lastbilschauffötrer Engla med att stanna där de är och håller tyst minut.
Hoppas att folk ska förstå att även landets chaufförer rasar mot 42-åringens handlingar.

Redan uppmanat alla mina chafförer att respektera detta

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby

Åkeri ägare
226 Inlägg
18 april 2008
richardoo290 skrev:
Jessan skrev:

Jag kan köpa att vi är styrda av media även du men jag kan inte köpa snacket att man inte kan tända ett ljus fam som blivit lidande av våld sen om du väljer att lite trång synt bara se det som en action i ett enstaka fall så visst upp till dig jag ser det som en action mot hela vålds sammhället och det ska jag säga dig att det är min förbannade skyldighet att inte acceptera så förstår du nu vad för man tänder ett ljus eller offra en tyst minut ?

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby

F-14 Tomcat Fighterpilot
888 Inlägg
18 april 2008
Skulle man offra en tyst minut varje dag för alla som dör så skulle man sitta tyst 24/7..

"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
18 april 2008
Jojje_ skrev:
Skulle man offra en tyst minut varje dag för alla som dör så skulle man sitta tyst 24/7..

Sant.

I do it my way

DFFL
9 020 Inlägg
18 april 2008
Grabber skrev:

Tur jag jobbar kväll på måndag, så slipper jag bli irriterad när alla andra chaufförer (kanske) stannar.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

NeonX
18 april 2008
Grabber skrev:

jag fattar inte, " att folk ska förstå att även lastbilschaufförer rasar mot 42åringens handlingar "

det klart som fan vi gör? tror inte nån sympatiserar för att han tillhörde samma yrkesgrupp...är det seriöst nån som sagt nått illa om lastbilschaffisar generellt p.g.a detta??? vore intresannt att höra motiveringen

Sök