7054
Sök

någon som vet om detta ljud är skit eller inte?

stahre
14 april 2008
Trådstartare
#1
Undrar om det är någon som har erfarenhet av dessa märken när det gäller att bygga ljud, Boston Acoustics och arizona eagle???

Team Autohifi!
865 Inlägg
14 april 2008
#2
Boston Acoustics är helt OK, Arizona eagle.......nja!


Ford Racing
479 Inlägg
15 april 2008
#3
Ska det sitta i volvon så helt ok.. ska det sitta i Granadan.. kika på något nytt!

Ja Just!

2 911 Inlägg
15 april 2008
#4
Nä, Arizona Eagle är inte nåt att ha över huvud taget.
Hade 2st 10" för typ 3 år sedan, rena dyngan.

SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
15 april 2008
#5
stahre skrev:
Undrar om det är någon som har erfarenhet av dessa märken när det gäller att bygga ljud, Boston Acoustics och arizona eagle???

Boston har en del serier som är riktigt bra. Sen har de budget serier som är vad de kostar, dvs lägre.

Arizona är ett budgetmärke, och de är ungefär lika bra eller dåliga som övriga märken/modeller i det pris-segmentet. 

mvh Jonas

Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!

Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg
15 april 2008
#6
Jo arizona låter riktigt dåligt kan inte rekommenderas alls.

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

stahre
15 april 2008
Trådstartare
#7
okej tack ska ni ha!


Sök