3192
Sök

få lös ratten???

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
15 april 2008
Trådstartare
#1
hur fan får ja lös den sitter såå in i hvete..måste man ha avdragare elr nå???

sitter på min vectra..


Arbetsterapeut
37 Inlägg
15 april 2008
#2
lossa mutter

placera en man med muskelkraft i baksätet o be honom dra ratten bakåt

samtidigt som du knackar lätt med hammaren på stången..går 9 av 10 gånger..annars avdragare


Kungen i Lerbäckshult
718 Inlägg
15 april 2008
#3
bara att rycka så in i helvete.. akta så du inte får den i huvudet när den släpper bara!!

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
15 april 2008
Trådstartare
#4
Glader_GT skrev:
lossa mutter

placera en man med muskelkraft i baksätet o be honom dra ratten bakåt

samtidigt som du knackar lätt med hammaren på stången..går 9 av 10 gånger..annars avdragare

hahahaha ja det lät ju förjävla tryggt:P


The one and only
1 091 Inlägg
16 april 2008
#5
Bara o vicka o dra som f*n.. Till slut lossnar den smile

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
16 april 2008
#6
Som sagt, det är inte att bara dra ratten utåt utan man får vicka den också, då lossar dem allt som oftast rätt lätt också.

Avstängd
519 Inlägg
16 april 2008
#7
pattilatti2 skrev:
Glader_GT skrev:
lossa mutter

placera en man med muskelkraft i baksätet o be honom dra ratten bakåt

samtidigt som du knackar lätt med hammaren på stången..går 9 av 10 gånger..annars avdragare

hahahaha ja det lät ju förjävla tryggt:P

hahaha

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)


Sök