7018
Sök

Pioneer stereo, nån som provat denna?

120 Inlägg
16 april 2008
Trådstartare
#1
Tjena

Skall köpa en ny stereo till bruksbilen och hittade denna:
http://www.bilradiohuset.se/sv/article/ … deh_3000mp
Dels att det va ett jäkla bra pris på den och jag vill kunna koppla min mp3 spelare till den.
Men min fråga är om någon testat denna och om den funkar bra??

//PiWe
Senast redigerat av Piwe (16 april 2008)

Diamond
540 Inlägg
16 april 2008
#2
du skall väl kunna koppla mp3n genom aux.. men bättre att lägga pengarna på nåt med USB. då funkar det bättre när du ska skifta låtar och sånt..   annars är den jävligt bra..

I'm Rick James Bitch!

8 156 Inlägg
16 april 2008
#3
Pioneer brukar vara ett säkert val. Har inte testat denna dock.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

263 Inlägg
16 april 2008
#4
jag har själv en deh-4000ub och tycker den e riktigt bra massor med inställningar inte bara volymmessisgt utan i hz tycker du ska satsa på en 4000 istället + usb fram

Mvh sani

powered by stetsom


Sök