16 april 2008
Trådstartare
tjena. jag har bestämt mig för att skaffa ett par 8" basar som ska sitta i hatthyllan på min s60.
har redan ett steg å det är ett alpine på 850wrms i 2 ohm.
nu till frågan,
är det någon som har något tips på kraftiga 8" basar som ska spelas i en ganska liten, sluten låda?
dom ska tåla skapligt med effekt ca 400wrms alltså, och basen ska ligga på 1 eller 4 och så att jag kan koppla ihop dom till 2 ohm
mvh Filip