7008
Sök

Bastips 8"

240 Inlägg
16 april 2008
Trådstartare
#1
tjena. jag har bestämt mig för att skaffa ett par 8" basar som ska sitta i hatthyllan på min s60.
har redan ett steg å det är ett alpine på 850wrms i 2 ohm.
nu till frågan,
är det någon som har något tips på kraftiga 8" basar som ska spelas i en ganska liten, sluten låda?
dom ska tåla skapligt med effekt ca 400wrms alltså, och basen ska ligga på 1 eller 4 och så att jag kan koppla ihop dom till 2 ohm


mvh Filip


Noiseprojekt
16 april 2008
#2
Varför inte använda gamla tråden?
Bara ändra rubrik....

10 287 Inlägg
16 april 2008
#3
Dubbelpost.

Använd existerande tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=82251

Tråd låst

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI


Sök