17 april 2008
Trådstartare
Tjenare.
Jag har funderat på att skaffa en D-pic till 300an. Är det nån som har provat en? Hur står den sig mot G-tech? Att den är sämmre än g-techen utgår jag ifrån men hur mycket? Den är ju tänkt mer som en kul grej än en tillförlitlig prestanda mätare men det vore kul om den visar ungefär rätt iaf
Så ni som har provat d-pic:en och kanske nån g-tech modell vad tycker ni om D-PIC - Bra eller Anus?
(satte tråden i BoE för det handlar ju om en mätare men nån mod får flytta tråden om den ligger fel)
Senast redigerat av olds88 (17 april 2008)