5043
Sök

fråga om isokontakt i samband med byte av stereo i audi 80 b4 1993

vad är sommarn när vinter finns runt hörnet
741 Inlägg
17 april 2008
Trådstartare
#1
tjenixen

min farbror bad mig hjälpa han att byta cdspelare i sin bil.

när jag rivit ( läs demontera smile ) den gamla stereon upptäcker jag att det inte är standard iso anslutningar utan en vanlig isokontakt och en röd 2x5 polig historia.

Nu till den stora frågan vad för adapter skall jag ha och är det något annat jag bör tänka på
för jag vill inte fixa fel, de är ju snordyra

notera är ju att han ville hälst inte att det skulle börja skarvas

tack på förhand Berra


vad är sommarn när vinter finns runt hörnet
741 Inlägg
17 april 2008
Trådstartare
#2
han har både fram och bak, tror minst 4 kablar, kommer inte ihåg att klockan elva på natten big_smile


vad är sommarn när vinter finns runt hörnet
741 Inlägg
19 april 2008
Trådstartare
#3
okej tackar, skall kolla när han kommer med bilen


1 338 Inlägg
21 april 2008
#4
Tjena

ja det låter som du har aktiva högtalare bak..
Finns adapter hos bla mds.se..

MVH//

Seat Leon Cupra-08 AWD Konverterad 500hp+
Missa ej Projekttråd för Seaten!
http://www.seatcupra.net/forums/showthr … mp;page=30
MDS, VTech Tuning, Pirelli - Power Is Nothing Without Controll, JE-Design


Sök