min farbror bad mig hjälpa han att byta cdspelare i sin bil.
när jag rivit ( läs demontera ) den gamla stereon upptäcker jag att det inte är standard iso anslutningar utan en vanlig isokontakt och en röd 2x5 polig historia.
Nu till den stora frågan vad för adapter skall jag ha och är det något annat jag bör tänka på för jag vill inte fixa fel, de är ju snordyra
notera är ju att han ville hälst inte att det skulle börja skarvas