17 april 2008
Trådstartare
Hade tänkt ringa runt lite till några lakerings firmor under dagen och höra om pris förslag.. men jag vaknade för sent.. (jobbar natt!)
Man jag gissar att det kan finnas nån som kanske jobbar som bil lackerare här.. eller nån som lämnat in kofångare på lack och har lite koll??..
Lite mer info
-Vill lacka kofångare back och fram i samma färg som bilen.
-Det måste ju vara jämn o glansig yta och det är lixom "ruggat" nu... så det kanske måste slipas eller spacklas ner.
-Sen är det ett "veck" som jag funderar på om man kan spackla över för att få annan form.
Jag vet inte hur mkt förarbete en lackerings firma gör.. eller om jag måste spackla o slipa innan jag lämnar in..
men vad skulle det kunna kosta?..
1. om dom gör allt..
2. om dom bara lackar
pZ oUt.. // ET