3443
Sök

Tips om toning!

Fordonstekniker
157 Inlägg
17 april 2008
Trådstartare
#1
Tja Ska tona rutorna på min bil o undrar om man kan göra det själv eller om man ska lämna in de. och i såfall vart är det bra o billigt roll

TACK PÅ FÖRHAND!smile

De ska vara mer än det verkar;)

1 302 Inlägg
17 april 2008
#2
Vis det är klart du kan göra det själv
Läs här så så vet du hur man gör: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=46182

Jag personligen skulle dock lämna in jobbet till någon som kan utförat åt en. smile


Like it German
378 Inlägg
18 april 2008
#3
Finns de pengar så skulle jag inte tvivla på att lämna in... Är man lite fattig och behöver tänka vart man lägger pengarna skulle ajg absolut tona själv. Själv har jag tonat ett antal bilar.. Kompisarna har börjat lämna bilarna hos mig.. Jag använder tro det eller ej biltemas toningsfilm. går att få det bra med lite pill..

mvh kimmy

Hur många skruvar fick du över?....

1337
1 343 Inlägg
20 april 2008
#4
färdigskuret är ett alternativ  annars!

I'm not a fighter, I'm a lover!

Fordonstekniker
157 Inlägg
21 april 2008
Trådstartare
#5
Okej tack för era svar ska försöka o tona själv:)

De ska vara mer än det verkar;)


Sök