18 april 2008
Trådstartare
Hej jag undrar lite om de blir snyggt att lacka en vinge i en annan färg än bilen eller kanske bara en annan kulör så de viker av lite, kom me tips och råd tack.
Sen var de de där me dämparen var upp rostad så funderar på en japs blir de bra tror ni på min??
(har en peugeot 405 mi16)
hoppas på bra tips och svar