3291
Sök

Vinge / Dämpare

110 Inlägg
18 april 2008
Trådstartare
#1
Hej jag undrar lite om de blir snyggt att lacka en vinge i en annan färg än bilen eller kanske bara en annan kulör så de viker av lite, kom me tips och råd tack.


Sen var de de där me dämparen var upp rostad så funderar på en japs blir de bra tror ni på min??   
(har en peugeot 405 mi16)


hoppas på bra tips och svar


Avstängd
519 Inlägg
18 april 2008
#2
ne, lacka vingen i samma färg som bilen tycker jag tongue å sätt på en japps, MEN diskret, ska inte hänga i backen smile hehe lycka till va du än gör ! big_smilebig_smile

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

110 Inlägg
18 april 2008
Trådstartare
#3
volvo_nicke3 skrev:
ne, lacka vingen i samma färg som bilen tycker jag tongue å sätt på en japps, MEN diskret, ska inte hänga i backen smile hehe lycka till va du än gör ! big_smilebig_smile

okey jo var de jag mest tänkte men man vet ju aldrig tongue


Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
18 april 2008
#4
Inte en japs, det ska sitta på japanska bilar, raka stilrena utblås rekomenderar jag.
Och kör vingen i samma färg som bilen. smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

KHRacing
18 april 2008
#5
lacka vingen beror ju till 100% på vad det ät för sorts vinge du snackar om, vilket du ej nämnt alls.

110 Inlägg
18 april 2008
Trådstartare
#6
KHRacing skrev:
lacka vingen beror ju till 100% på vad det ät för sorts vinge du snackar om, vilket du ej nämnt alls.

Jo så sant de är en oginal vinge till den rätt låg asså..


https://www1.garaget.org/gallery/archive/73208/318484_w6pqba.jpg


KHRacing
19 april 2008
#7
samma färg som fordonet, inget snack om saken där :-)


Sök