6228
Sök

Behöver jag kondesator till mina 12er

237 Inlägg
18 april 2008
Trådstartare
#1
hej

Jag har 2st 12" basar i en låda , och jag har ett 2-kanaligt slutsteg på 2x280w.
och har ikopplade original högtalare i dörrarna.
behöver jag kondesator till detta system?
annars vad kommer hända, komer ljusen blinka?
kommer det dra mycket på batteriet, när man kör och man lyssnar på musik?
/ lukas smile

Abaaaaaaaaa

452 Inlägg
18 april 2008
#2
NEJ!
Lägg pengarna på ett bättre batteri med större kapacitet och bra kablar till detta!

mvh marcus

Bilradiohuset
Din bilstereo butik på nätet

18 april 2008
#3

237 Inlägg
18 april 2008
Trådstartare
#4
Team_Bilradiohuset skrev:
NEJ!
Lägg pengarna på ett bättre batteri med större kapacitet och bra kablar till detta!

mvh marcus

Okej, gött det:)

Abaaaaaaaaa

237 Inlägg
18 april 2008
Trådstartare
#5
mickinho skrev:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=80987

du har redan en likadan tråd wink

Haha, neej då var det 1 bas nu är det 2 smile

Abaaaaaaaaa

18 april 2008
#6
hehe, ok. men som Team_Bilradiohuset  sa så behövs iallafall ingen kondensator smile.

284 Inlägg
18 april 2008
#7
skaffa dig en kondig efter att du har köpt dig ett riktigt bra batteri    en kondig i sig är inte helt fel att ha men i grund och botten så börjar man med ett bra batteri ev en större generator om du huvudsakligen lysnar på musiken med motorn på



Sök